« ニンテンドー3DS | Main | 聞いてませんでした »

January 31, 2011

みーくんのほっぺ

瑞季と「これなぁに?」遊びをしてました。
手をさして、「これなぁに?」「テッテ!!」
と言った具合です。
瑞季の頬を指差して、
「これなぁに?」
「オヤチュhappy02heart04
・・・どおりで、ぷっくりしてると思ったよ?coldsweats01

でも子供の頬って、
カスタードクリームたっぷり入ってる頬袋といった感じですよねheart01
美味しそうcatfaceheart

個人的には、斜め後ろから見た、
幼児特有の、頬袋のぷっくり具合が大好きですwink
(写真のピンク矢印参照)
110131ba


|
|

« ニンテンドー3DS | Main | 聞いてませんでした »

育児」カテゴリの記事

Comments

wonderful issues altogether, you just gained a brand new reader. What could you suggest in regards to your put up that you simply made a few days ago? Any certain?

Posted by: free music downloads | April 04, 2015 at 01:47 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/34928/50717708

Listed below are links to weblogs that reference みーくんのほっぺ:

« ニンテンドー3DS | Main | 聞いてませんでした »