« プレゼントありがとうございます | Main | 赤ちゃんに会いに »

January 25, 2011

待ちに待った放送日!

今日は、待ちに待った放送日でしたhappy01
茉莉花は、前日から楽しみだったらしくて、
なかなか寝られず、しかも朝5時起きcoldsweats02
あまりにも早く起き過ぎでしょう!!coldsweats02
お昼に予定が入っていたので、寝かしつけたら、
二度寝して、朝の放送時間には熟睡してましたgawk
結局、遅い朝食を食べながら、録画を見ました。
最初は、なかなか自分が見つけられなかったようで、
「茉莉ちゃん、いない!annoy
と怒ってましたが、見つけたらニヤニヤしてましたsmile
110125ba
よかったねhappy01scissors

いろんな人に、「見てね!」と宣伝しておいたので、
たくさんの方から、感想メールをいただきましたw
ありがとうございますhappy01heart04
特に、すりかえ仮面の最初のアップと、
パワワップの一人別世界は、目立っていたようですcoldsweats01

まぁ、それでも(笑)我が家の大イベントでした!happy01

集合写真も届きました!
110124ba
家宝にしますshineshine

|
|

« プレゼントありがとうございます | Main | 赤ちゃんに会いに »

おかあさんといっしょ収録」カテゴリの記事

Comments

お誕生日おめでとうございます!素敵なご家族に祝ってもらって、羨ましいです。ちゅりさんはみんなから大切にされてるんですね。きっと日頃のママぶりが、とってもいいからですね。
 
そして、昨日のおかいつ見ましたよ。茉莉花ちゃんがちゃんとTVに映っていてよかったです。なるほど、すりかえ仮面でのだいすけお兄さんの様子がいつもと違い、取り直しした感じが伺えた。私のブログネタにしちゃおーーっと。
 
あと、早速NHKスタジオパークにも行ってきましたー!とっても楽しかったです!!

Posted by: みうママ | January 26, 2011 at 09:29 AM

みうママ様>
ありがとうございます。
誕生日前から、
「祝ってくれないなら、いじけてやる!」
という大人気ない態度が、よかったようです(?)coldsweats01

だいすけお兄さん、みうママ様に言われて、
見てみたら、確かに、
「内緒だよ。」というしぐさが一瞬映りますねw
是非、ブログネタに使ってください!
やったーっsmile

スタジオパーク楽しんでいただけたようで、
よかったですhappy01

Posted by: ちゅり | January 26, 2011 at 04:08 PM

It's great that you are getting ideas from this article as well as from our dialogue made here.

Posted by: free music downloads | April 04, 2015 at 02:21 AM

Thanks for some other informative site. Where else could I am getting that type of info written in such an ideal method? I've a mission that I'm just now running on, and I have been at the look out for such information.

Posted by: playbox hd | January 16, 2016 at 07:59 PM

Hello! I could have sworn I've been to your blog before but after going through many of the articles I realized it's new to me. Anyhow, I'm definitely happy I discovered it and I'll be book-marking it and checking back often!

Posted by: Blank Calendar 2016 | January 23, 2016 at 01:59 PM

I am really enjoying the theme/design of your blog. Do you ever run into any web browser compatibility problems? A small number of my blog visitors have complained about my blog not operating correctly in Explorer but looks great in Chrome. Do you have any advice to help fix this issue?

Posted by: 2016 Calendars | January 23, 2016 at 02:32 PM

Highly descriptive article, I enjoyed that bit. Will there be a part 2?

Posted by: February 2016 Printable Calendar | January 25, 2016 at 03:33 PM

This post will assist the internet people for setting up new webpage or even a weblog from start to end.

Posted by: geburtstagswunsche fur manner | February 06, 2016 at 06:17 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/34928/50687705

Listed below are links to weblogs that reference 待ちに待った放送日!:

« プレゼントありがとうございます | Main | 赤ちゃんに会いに »